hungrig

Hungrig men vet inte vad jag vågar äta så här sent. Har nästan precis kommit hem från jobb och hunnit betala räkningarna men nu suger det rejält i magen. Ska jag orka koka ett ägg, klockan e ju läggdags och jag e ganska trött men måste äta nått först. Bara så rädd att det ska trigga igång mig så att jag inte kommer isäng förrän jag är antingen alldeles överfull i magen eller totalt tömd.
Så, utmanar ödet och har satt på äggvatten. Ska nog fixa det iaf, hoppas jag.

Var ju hos psyk idag, vi pratade lite om hur vi ska lägga upp min behandling eller vad man ska kalla det. Jag vill ju gärna göra allt, både gå till psykolog, sjukgymnast och läkare men vet inte hur jag ska hinna med utan att stressa ihjäl mig. Är ju ganska begränsad med vilka tider jag kan iom att jag jobbar fulltid. Men det lutar nog åt att jag i första hand ska träffa sjukgymnasten och läkaren men vi får se när jag får tid till dem. Fram tills dess kommer jag iaf träffa psykologen.

Känner kanske att jag har lite mer lugn i skallen just nu iaf, kan ganska bra koncentrera mig på pluggandet på jobb. Inte så bra hemma än men hoppas det kommer.

Kommentarer
Postat av: My

Hoppas det gick bra med ägget och att det stoppade där. Utmaningar är ju till för att vinnas eller övervinnas....eller vad är det man säger nu igen? Jag är kass på ordspråk..... :P



Nattis!

2011-01-27 @ 23:28:45
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0