zzzzz

Klockan är halv åtta och jag har krypit till kojs. Vovven är ute i trägårn och letar efter sin mat som jag slängt ut, försökte titta på tv men inget att se och det som var på tv fick mig bara att bli stressad. Vill eg se en film på svt ikväll men den börjar inte förrän 22 och så länge orkar jag inte vänta.
Nu skäller vovve på mig, hon e nog klar ska bara släppa in henne....
E så makalöst trött att jag inte kan varken se höra tala eller tänka klart, allt blir suddigt och otydligt samtidigt som sinnena är supersenitiva, ljud och lukter överdimesioneras och driver mig nästan till vansinne. 
Skulle kunna sova hur mkt som helst just nu känns det som.

Har varit och klippt mig idag, är glad att jag inte avbokade, som jag gör med allt annat just nu. Känns riktigt bra i håret hoppas det känns så när jag fått tvättat det och det faller som det brukar göra.

Så trött att jag knappt orkar flytta fingrarna på tangenterna, så säger tack och god natt från mig nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godnatt och sov gott vännen. kram på dig

2011-02-11 @ 19:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0