virus :)

Hemma från jobb idag, var så även igår. Har fått nått virus, hostar som fn och igår hade jag feber och värk i musklerna. Antagligen var det känningar av det jag hade i söndags och det var därför jag var så trött och orkeslös, kanske iaf. Så mkt lättare att vara fysiskt sjuk.
Men idag har jag ändå dåligt samvete, febern har försvunnit inatt och jag mår bättre. Borde nog jobbat idag, hade nog kunnat det. Visst fortfarande hosta och lite matt men jag hade nog kunnat jobba. Suck aldrig blir det rätt.
I em ska jag träffa en läkare(psykiatriker) för första gången, vet inte riktigt vad jag känner inför det. Som vanligt känner jag att jag inte har något att säga, önskar att jag hade haft min psykolog med som kunde prata för mig. Hoppas han läst journalerna.
Håll tummarna för mig, vet egentligen inte vad jag hoppas på men håll tummarna för att jag inte får total munhäfta utan kan förmedla mig och mitt mående.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag håller tummarna! Det är bra att gå till läkare, det ska man göra när man är sjuk. Kan du inte låtsas att det gäller din bästa vän istället? Då skulle du väl berätta allt, så att läkaren får en rimlig chans att hjälpa henne? Hoppas det är lugnt att jag kommenterar ALLA dina inlägg.. :)

2011-02-15 @ 11:13:05
URL: http://moietmonmonstre.blogg.se/
Postat av: Jenny

Håller absolut tummarna för dig, det vet du! Hoppas det känns som att du får fram din mening. och du, ofta talar vårt mående för oss, mer än vi tror! Kram på dig vännen

2011-02-15 @ 16:43:57
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0