lite gnäll

Det är lite slitsamt med antideppen faktiskt, vill ju inte gnälla och så ska ju ha tålamod men... Jag mår illa hela tiden, har ingen aptit vilket man kunde ju tänka sig var positivt men inte så roligt när man mår illa efter bara en tugga och inget smakar som det brukar, e trött och känns som bomull i hjärnan och känner mig skakig. Sen när jag tagit tabletten går det ca 4 timmar och så får jag ont i huvudet, ont i halsen, blir torr i munnen och i ögonen och pigg. Tänkte ta tabletten imorn bitti nästa gång så kanske jag kan må bättre av piggheten än som det blivit nu på em/kväll. Och så är min läkare ledig en vecka nu för sportlov så får väl försöka hålla ut tills vi hörs igen om det inte blir alltför jävligt.
Annars har det faktiskt varit en ganska bra dag idag tror jag iaf, kommer inte riktigt ihåg men det var ok på jobb och sen åkte jag och vovve till havet vilket var underbart skönt.
Orkar inte tänka på morgondagen så skiter i det och hoppas på en god natts sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0