I'm back :/

Heeejj alla goa fina ni!
Har saknat er så men har mått så jävulusiskt dåligt i veckan med rasande ångest och en trötthet som slagit undan benen på mig och jag har inte ens klarat av att titta på datorn utan att ångesten har blivit värre. Har klarat av att jobba men inget annat, har gått och lagt mig så fort jag kommit hem nästan och sovit. Fy fan säger jag bara. Har inte klarat av att lyssna på radio, musik eller se på tv utan att hjärtat rusat.
Önskar att jag kunde säga att det är mkt bättre idag men enda anledningen till att datorn är igång är för att jag var tvungen att betala räkningarna.
Äter fortfarande cymbaltan och känner inte av så jobbiga biverkningar längre förutom trötthet och apititlöshet, ska till läkaren om en vecka så får vi väl se vad som händer.
Försökte lindra dagens ångest med att ge mig ut i skogen men jag blir inte av med den. Får nog ta en atarax snart, gillar inte riktigt det som försigår i min hjärna, mkt mörka tankar. Hatar paniken som härjar i kroppen över minsta lilla sak i mitt liv. Bara att gå på toa eller klä på mig är jättejobbigt.
Ska försöka titta runt lite till er har saknat er så.
stor kram

Kommentarer
Postat av: Matilda

Skönt att höra från dig. Jag tror att det kan vara en bra idé att ringa läkaren redan imorgon om du orkar, man ska inte behöva gå omkring och må så dåligt.. Krama dig från mig.

2011-02-27 @ 19:58:57
URL: http://moietmonmonstre.blogg.se/
Postat av: My

Stor kram tillbaka. KRAAAM!

2011-02-28 @ 07:02:25
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Jenny

Kram vännen!! tack för att du uppdaterade, men hoppas du kan få må bättre snart.

2011-02-28 @ 13:02:02
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0