Tisdag, inte lika bra

Gick inte lika bra igår :(
När jag gjorde kransarna gick det väl sådär men fick sådan ångestkänning så tog en Sobril och det hjälpte faktiskt.
Var iväg på ett möte med facket och sen på em kom ångesten igen så tog en Sobril till.
Blev ganska sömning efter ett tag och vilade vilket var superskönt och nödvändigt för att jag skulle komma iväg på kören. Var rädd att ångesten skulle hindra mig men tack vare Sobrilen gick det galant :).

Har i två dagar nu varit tvungen att ta Imovane trots att jag varit helt slut när jag gått till sängs. Men när jag legat och vänt och vridit på mig i över en timme så ger jag upp och sen sover jag gott efter en stund.

Hade ju hoppats att litiumet kanske skulle hjälpa mig med det.

Kommentarer
Postat av: Anni

Det finns ingen anledning att klandra dig själv för att du tar de mediciner du fått utskrivna. Jag förstår att du hellre hade klarat dig utan, men just nu kanske du behöver dem. Så kommer det inte alltid att vara, men nu behöver du hjälp att lindra ångesten och då är det ju bra att medicinerna finns.

Jag tycker gårdagen verkat gå bra ändå. Bra att du kom iväg till kören.

kram

2011-12-14 @ 13:51:01
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0