Stress och likgiltlighet

Jaha...
Dagen började inte förrän 11, sen besök av vän med valp, åt varma mackor med henne.
Efter 15:30 inget att göra, körde till affären delvis pga tristess och för att fördriva tiden.
Hets, kräkning, sovit en stund och har nu ätit min middag.

Allt är mig totalt likgiltligt och ostimulerande. Vad jag än gör eller inte gör så sitter stressen i mig, hela tiden.
Är stressen det samma som ångest? Borde jag ta en Sobril? Skulle nog gjort det när jag ville köra till affären
Vad ska jag göra nu då? Klockan är bara 18:53 och det river i mig. Ont i magen men vill bara ha mer. Vet inte om jag får lov att ta Zyprexan ikväll då har kräkts men kommer nog göra det ändå.
Har kesella vanilj hemma som jag tänkt ha till en fruktsallad men får nog bli till senare om jag kan.

Kommentarer
Postat av: Anni

Stress är ångesttriggande och ångest är stressande så det kan vara svårt att skilja åt. Jag har också svårt att skilja på hunger och ångest...

Jag hoppas att du får en så lugn kväll som möjligt.

Kram

2011-12-03 @ 20:26:44
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0