rensa i bokhylla

Tack Lena för tipset.
Har tagit Litium idag för första gången. Kändes helt ok, inte så nervös över den.
Skulle bara önskat att allt skedde på en gång så att det händer något. En ordentlig utredning fast det redan är gjort. Tänk om jag snart gått ett helt år med felaktiga diagnoser.
Det enda jag är säker stämmer är att jag har en depression och ångest, allt annat känns su luddig och osäkert.

Ska iaf hem till mamma och rensa i deras bokhylla, den ser minst sagt fördjävlig ut, ska bli skönt att göra.

Kommentarer
Postat av: Bullen

Vad snurrigt det verkar för dig, att försöka hitta rätt medicin... Hoppas att du snart hittar rätt så att du slipper allt testande.



Att sortera är ibland det bästa jag vet - det är världens bästa terapiarbete! :)



Ta hand om dig!

2011-12-09 @ 22:09:36
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0