Pressad

Är stressad över att inte ha någonting att göra men vill inte heller göra någonting.

Känner en sådan press på mig själv att det ska hända något, att det är mitt fel att jag inte svarar på någon behandling. Känner det både från mig själv och från omgivningen.
Något måste ju börja hända snart så jag kan komma igång och jobba igen.
Har iaf vågat mig på Zyprexan två dagar nu och kommer nog fortsätta ett tag till, om allt fungerar som det ska.

Vad kan man göra en dag då man inte har något att göra?

Kommentarer
Postat av: Anni

Å vad jag känner igen mig. Men vet du, det är inte alls någon lång tid du har fått behandling. Det tar tid att hitta rätt mediciner och justera dem. Terapi tar ännu längre tid.

Har du ro att läsa? Bläddra i en tidning? Eller kanske gå ut i skogen. Annars kan vi spela betapet;-)

Kram

2011-12-07 @ 09:45:12
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: Jenny

Här har du en som också känner igen sig. Tycker du är modig som nu vågar testa på medicinen. Att ge det en chans och låta tiden ha sin gång.



Hur är din jobbsituation annars, är det helt slut på ditt förra jobb eller hur blev det där egentligen?



Önskar att du slapp känna pressen att "komma tillbaka", men vet samtidigt att man känner den även att man inte ska det egentligen.

Kramar<3<3<3

2011-12-08 @ 09:07:00
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag är sjuk o har heller inget att göra. Det enda jag tänker på är mat o går omkring o är sugen hela tiden. Livrädd att hetsäta o äta bara för att jag har tråkigt. Pallar inte att vara hemma o sjuk.

Du kan läsa en bok, sticka, måla, skriva, laga matlådor, städa, ringa en vän o prata, se en film, ta ett bad, skriva julkort...

Stor kram

2011-12-08 @ 18:34:09
URL: http://fightforlife.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0