Onsdag, ok än så länge

Så var det onsdag idag.
Vaknade halv 9 av att jag fick besked om att  min sjukgymnast inte kommer på fredag heller :(. Hon har gjort någon stor operation för 2 månader sedan och är uppenbarligen inte ok från den än. Man kan ju inte låte bli att bli nyfiken på vad det är ;)

Varit i stallet hela dan, mockat och ridit. Sååå skönt att få använda kroppen, hade önskat att det varat hela dan, men halva dan har gått iaf.

Är inne i en ägg och makrillperiod just nu, det är så makalöst gott med stekt ägg och en burk makrill i tomatsås. Och så är det ju nyttigt också.

Fick frågan om vad för mediciner jag äter just nu, en himla massa pillertrillande blir det:
Levaxin- opererad för struma för 7 år sedan
Lamotrigin- antieleptika som även ska vara stämningsstabiliserande vid bipolär sjd, ska minska mina djupaste dalar. Inte märkt av någon effekt av den...
Zeldox- neuroleptika, stämningstabiliserande som ska minska mina största ångesttoppar. Inte känt av någon effekt av den.
Litium- ska också på något sätt göra att jag mår bättre, kanske att jag märkt liite effekt av den, bara ätit den sedan torsdags.
Sobril- Ångestdämpande vid hehov.
Imovane- Insomningstablett vid behov.

Har ganska fullt i min dosett som ni kanske förstår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0