Nytt försök ikväll

Återigen ska jag försöka ta mod till mig och börja med Zyprexan ikväll.
Igår hade det inte gått i vilket fall då jag kräktes men ska verkligen försöka att inte ikväll. Det är lite svårt för jag känner hur monstret återigen har börjat växa.
Den senaste omgången med ångest hade jag ingen ro att tänka på vare sig mat eller äs, var bara superångestfylld.
Då är det illa när inte ens äs får komma till tals och försöka inbilla en att bara jag hetsar så kommer allt bli lugnt och bra igen särskilt om jag kräks också. Det värsta är ju att det fungerar.
Men nu är jag lite mer låg fast samtidigt river ångesten i mig, lite sådär "lagom". Tog faktiskt en halv sobril innan, får se om den kan lugna ner mig lite så jag får ro.

Tycker dagarna är sååå långa men har ingen ro att vila utan är bara stressad.
Vill bara ta tag i saker och jobba jobba jobba, tror kanske inte jag är så lämpad på en arbetsplats bara som jag är nu.
Ont i magen, åt lite för mycket av kyklinglever-grytan var så jäkla gott.
Har iaf bestämt mig att går jag upp i vikt så tänker jag inte fortsätta ta den. Hur ska man kombinera äs och en viktökande medicin, finns det verkligen något som är värt det? Inte ens livet är värt det. Ytligt som f a n men i min värld finns det bara inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0