lördag

Sovit gott inatt och känner mig mindre stressad idag.
Bara tråkigt att inte ha något bestämt att göra, är så trött på mitt eget sällskap.
Datorn och tvn är mina bästa vänner, fast det är klart det är ju bättre än att ha äs-monstret som bästis.
Varit iväg och promenerat i skogen på Hallandsåsen, tanken var att jag skulle gå ca 1 mil men missade en skylt på ett ställe så blev 5 km istället. Får ta den längre rundan nästa gång.

Har precis ätit lunch i form av grillad kyckling, ost och bulle. Och så 2 nötcreme och salt smågodis före och efter. Onödigt men ingen panik.

Vad hittar ni på idag?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman! Vad härligt med en ås-promenad:) Jag spenderar också denna dagen med tv och dator. Men det känns rätt skönt faktiskt. Man FÅR ta det lugnt, glöm aldrig det!!! Kram kram kraaaaam

2011-12-17 @ 14:21:03
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0