lite plock ur min dag

Tack Anni och Jenny. Suger åt mig av varje ord och gläds av dem. Så skönt att ni skriver som ni gör för det får mig att tänka att -ja så är det nog faktiskt :)
Ska absolut ta till mig av dina ord Anni om att ignorera det negativa utan bara se som det är i stunden och glädjas åt det även om det kommer negativa tankar sedan. De behöver inte ha med varandra att göra.

Idag har varit ganska uppbokad vilket har känts skönt. Tagit blodprov, dansat zumba (mkt roligare denna gången), ätit lunch och pratat med min psykolog.
Imorn är mötet med läkaren och om jag bara får lov att säga det jag vill ha sagt så blir det nog bra. Är nervös men försöker att inte låta det ta över helt.
Tidig tid imorn bitti. Redan 8:15 så blir ingen sovmorgon där inte.

Var såå nära att köra inom affären idag på vägen hem, skulle bara köpa lite frukt och grönt och så en stoooor påse godis... Men lyckades övertala mig själv att köra hem och ta en banan istället. Gjorde även en skål men kellogs och russin som tog bort det värsta socker suget, så nu känns det faktiskt ganska bra :) hurra för mig!!!

Ska nog vila lite i soffan till top model och project runway innan det är dags att laga mat; wok med kykling, grönsaker, curry och kokosmjölk. Aldrig gjort det innan så hoppas det blir gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0