julklapp till fåglarna

Tack goa ni för era kommentarer :)
Ang min sk "nya" diagnos så verkar min läkare och psykolog nu vara lite veliga vad det gäller den, eller jag vet inte kanske bara jag som läser in för mkt i vad de säger och det intryck jag får av dem.

Gjorde ett försök att sova utan tabletter inatt, funkade inte så bra. Har drömt en massa olustiga drömmar hela natten och vaknat en massa. Tänker trots det försöka igen ikväll, vill så gärna få till sömnen igen utan tabletter. Har sovmorgon imorgon igen så det är ok om inte natten blir perfekt.
Imorn blir det dock tablett då ska sova hos ma & pa och sen upp och sjunga på julottan kl 9.

Faktiskt lite lugnare i kroppen idag, just nu iaf. Har röjt i stallet och red ut en kortis, nu blir det till att städa och ge lite julklappar till pippifåglarna ute. Kokosfett blandat med solroskärnor.

Kommentarer
Postat av: Anni

Ha en riktigt god jul!

Kram

2011-12-24 @ 16:12:16
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0