Fördomar

Tack snälla S för dina ord, dina tänkvärda ord.
Har själv varit sjukskriven en period innan för några år sedan, tog mig ett och ett halvt år att ta mig tillbaka från full sjukskrivning till 100% arbete.
Skillnaden till nu är att då hade jag ett jobb att sakta jobba mig tillbaka till. Men nu har jag ju sagt upp mig och står utan jobb och då känns det svårare att börja försiktigt. Vem vill ha en sjukskriven nolla som mig, sjukskrivna ställer ju bara till besvärvad finns det för garantier att de inte blir sämre igen? Den fördomen tror iaf jag finns där ute.

Ser på Titanic och tänker ta en massa sömnpiller efter den för att få sova ordentligt och lääääänge.

Kommentarer
Postat av: Anni

Förlåt, det var ju sällsynt dåliga förslag. Hoppas du fick sova nu vännen.

Kram

2011-12-17 @ 13:09:08
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0