chokladdrömmar i storpack

Försöker med allt jag bara kan att inte köra iväg och köpa storpack med chokladdrömmar.
Vill vill vill, vill inget hellre och struntar i konsekvenserna, men ändå lyckas jag hålla mig kvar i soffan iaf en liten stund till. Om en timme stänger affären, ska jag lyckas tro? Har inte mkt hopp då känner riktigt hur det river i mig. Skulle vilja beema mig dit och tillbaka igen. Om jag gör det ska jag inte äta något mer idag, kan jag bara tro det så kanske jag inte kommer att kräkas. Äh vem försöker jag lura. Blir till att kräkas och sedan vara duktig och äta min middag.
Vill bara ge upp och ge mig hän.

17:14
Klädde på mig, tog plånbok, mobil och nycklar och gick ut till bilen. Skulle bara kissa vovven först och den lilla lilla stunden då jag kunde se hur mörkt det var ute och att det var lite fruset, de få minuterna fick mig att gå in igen. Värmer upp min middag trots att jag inte är hungrig precis men måste få stoppa något i munnen.

17:32
Middagen uppäten på fyra röda sekunder följt av 3 knäcke med saffranshonung(som nu e slut). Känns inte bra vill bara ha mer men måste väl ändå vara bättre än 100 chokladdrömmar. Blir av detta ingen tur till toan iaf. Nu ett glas mjölk för att avsluta det hela.

Kommentarer
Postat av: My

Du är stark vännen. Kramar i mängder <3

2011-12-18 @ 20:05:45
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Anni

Vad duktig du var som lyckades hejda dig. Tre mackor med honung är ingenting. Ingenting!

Kram

2011-12-18 @ 21:33:00
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0