Agenda

Då var det en ny dag.
Önskar jag kunde säga att den kommer med nya möjligheter men det enda jag känner är att den kommer med nya hinder och svårigheter att klara sig igenom.
Ska handla idag t ex, alltid en stor utmaning. Särskilt nu när man i flera dagar ätit en massa och magsäcken har blivit uttänjd och kroppen varit full av socker.

Sket i blodprovstagningen i morse, tar det imorn istället.
Idag blir m a om en dag utan någon särskild agenda, jobbigt, blir så stressad av det. Ska dock ut i stallet snart så förhoppningsvis tar det udden av ångestgnaget.

Är ett jäkla skitväder ute så man blir ju inte så sugen på att ta sig utomhus precis men voven behöver ju sin promenad oavsett väder, ska kanske ta mig iväg och promenera någon annanstans än hemma.

Helt plötsligt har jag ju faktiskt en liten agenda för dagen:
stallet
promenad
handla

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du får en fin dag<3 Här har solen äntligen tittat fram lite. Annars har det bara stormat och regnat ett bra tag tycker jag.. kram

2011-12-27 @ 13:23:32
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0