Vill bara ha en kram

Haft en toppendag med frivillig vilsegång i skogen och skön vila i solen men nu ikväll är all positivitet som bortblåst och känner ångesten stiga i bröstet och känner mig så ensam så jävla ensam.
Ser på filmen Burlesque och den är superbra men ser alla dessa fantastiskt vackra och otroligt talanfulla kvinnor och känner mig så jävla talanglös och värdelös. Blir nästan gråtfärdig av all vacker sång och häftig dans och folk som älskar varandra.
Har planer på att ge mig ut och cykla runt sjön i högt tempo och sen kanske se om jag kan få en kram ikväll av min sommarflört tror bara att han har kompisar som sover över inatt och vet ju egentligen att han inte ger mig något positivt eller säger något snällt.
Vill bara ha en kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh linda... tack för din kommentar och att du tror på mig<3



Det märks verkligen på inläggen i din blogg att du mår riktigt dåligt nu och har gjort så ett rätt bra tag:( Vad har lett till detta?



Jag vet att det är komplexa saker som ofta inte har enkla förklaringar.. men att hetsträna bort ångesten och rasa vikt är ju ingen lösning på något..? Men du vet att jag förstår dig ändå, sjukdomens psykologi. Jag VET att det är sjukdomen som griper tag i dig/oss när det blir så här. Jag bara önskar att andra lösningar kunde hittas lika fort..



Åhh vill bara skicka över massa varma kramar och ge dig en paus från det jäkla monstret som plågar dig!!!!:( kram!!!

2011-08-13 @ 19:28:06
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du behöver inte tacka, jag finns här för dig även omjag vet att det är svårt att känna vänskapen genom en skärm!



Och du, det är säkert hela smeten som påverkar dig nu och väcker så mycket känslor (för min del är terapin defintivt något som väcker så jäkla mycket...! Den här killen då? Är han schysst? Eller spär han på ångesten? Kram, finns här!!!

2011-08-13 @ 20:21:27
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0