kvällen

Kom iväg till kören och så glad att jag gjorde det, precis vad jag behövde. Men tankarna om min chef stör mig heeela tiden och jag känner irritationen växa och fattar itne hur jag ska kunna klara dessa 2 månader. Hennes sätt att vara så totalt oberörd och hennes sätt att säga saker för att få mig att förstå att jag inte överraskade henne utan hon hade full koll på allt och jag ska inte tro att jag kan påverka henne. Kan bara föreställa mig hur hon kommer vara fortsättningsvis. Hon kommer säkert vara på bättre humör än någonsin och inte visa att jag på något sätt skulle kunna rubba hennes cirklar. Litar inte på ett ord hon säger, hör ju hur hon ljuger både till höger och vänster bara för att skydda sig själv och inte, aldrig visa att hon kan ha fel, hon ljuger hellre. Och det är inget jag inbillar mig eller hittar på. Fan att hon ska kunna påverka mig så jäkla mkt, hatar att hon får mig att känna en sån jäkla massa negativa tankar och känslor.
Är så sugen på allt just nu och har vet inte ens hur jag ska kunna klara mig resten av veckan. Har ju jätteviktigt möte på fredag som jag absolut inte kan avboka utan jag måste verkligen vara på tårna då, hur ska jag klara det?

Kommentarer
Postat av: maria

du kommer att klara det - hon är inte så oberörd som du tror, tänk om hon går hem och hetsäter eller dricker eller självskadar eller osv osv. bakom varje nonchalant flin döljer det sig en massa grejer vi inte har en aning om.



/varma kramar från mig till dig!!!!

2011-08-30 @ 23:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0