Fredagkväll/natt

Okej, inte kaske en superlyckad dag men i mina ögon ändå rätt ok. ingen panik direkt över skräpmaten och godiset bara väldigt ont i min stackars mage som fick alldeles för mkt i sig på kort tid (som om att den inte skulle vara van vid det sedan innan).
Men kvällen har varit lugn, har fått städat vilket alltid gör förutsättningarna för en bra helg så mkt bättre. Sen har jag kollat på film med min sommarflirt (numera bara vän då) vilket var mysigt. Bara att ha någon annan vid sidan om sig i soffan gör så himla mkt. Sen att få luta sitt huvud mot hans axel och hålla en hand på hans mage gör det ju inte sämre. Hur mysig kropp han än har så känner jag dock att jag gjorde helt rätt som avslutade vår lilla romans.
3e inlägget idag, det bara sprutar ur mig men nu ska jag sova och hoppas på sovmorgon, vågade ta en halv stilnoct trots ett knappt halvt glas vin. Borde väl vara ok tycker man ju.
Imorn blir det Väla och ffa Ikea, kanske.
Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0