Förstört allt

Min chef har varit helt överförjävlig idag och det påverkar mig som f a n. Visst jag sov typ 5 timmar inatt då min ena kise är skadad och haft ont och varit orolig och det är klart att det gjort mig ännu känsligare men det finns ingen anledning till att snäsa hela tiden, ge blickar, sucka och så i nästa sekund vara glad och käck och tro att man har lust att skämta.
Sååå blev en tur till affären e jobb... skit också så jäkla onödigt. Så nu sitter jag här i soffan och vill bara ut ut ut med en tom mage som tidigare innehöll 1 påse maränger, 1/2 l glass, 1/2 kartong storpack chokladdrömmar. Ont i huvudet av allt socker och kräkningarna. Känner mig svullen över magen som attans och känns som jag förstört allt för all framtid.
Har i stort sett avbokat helgens event. Faktiskt inte bara pga hur jag mår utan faktiskt även pga min kise som blivit sydd med många stygn i sin uppskurna tass och måste bytas bandage på varje dag och medicineras och det fixar inte mina föräldrar riktigt. Särskilt som min kise inte är så sammarbetsvillig heller ;).
Känns trist att avboka men samtidigt skönt att tagit ett beslut och jag har skickat en liten trevare till att jag och killen kanske kunde ses en annan helg. Vi får se hur han tar det.

Kommentarer
Postat av: Anni

Jag tycker det låter som om din chef har psykiska problem. Just de där kasten i humör verkar lite psykotiskt. Synd bara att medan vissa av oss vänder våra problem mot oss själva låter andra det gå ut över omgivningen.

Du har inte förstört allt. Känner så väl igen känslan, men ingenting är förstört. Det går alltid att börja om.

Låter som ett klokt beslut att stanna hemma hos kissen, men spännande att ev träffa killen igen.

Kram

2011-08-18 @ 10:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0