?

Vad gör man när man inte kan se något annat alternativ än att få dö?

Kommentarer
Postat av: Vilsan

Då tar man minut för minut, håller sig kvar och väntar på vändningen! För den kommer att komma, man vet bara inte när.

Du har det riktigt tufft, jag förstår det, men stannar du inte kvar, så kommer du aldrig få veta om det faktiskt kunde bli bättre.

Jag stannade kvar tillslut och det HAR blivit bättre! Det kan bli bättre för dig med, även fast mörkret gör det svårt att se det just nu. Håll ut! Kramar!

2011-08-09 @ 23:49:56
Postat av: Anni

Man gör som Vilsan säger, härdar ut och väntar på att det går över. För det gör det! Och det är inget alternativ, du får inte! Vi är så många som aldrig har träffat dig men läser här och tycker så mycket om dig. För vår skull måste du låta bli. För din familjs skull. För dina vänner, som jag vet älskar dig.

Kan du inte ringa din psykolog? Det känns som du borde prata med någon nu, inte vänta tills du har samtalstid.

Stor stor kram!

2011-08-10 @ 10:13:31
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: My

En stund i taget. En minut, en sekund. Tids nog kommer det lätta. Men vägen dit är ett helvete, jag vet. Men det kommer att komma bättre stunder, åtminstone lite. Fortsätt kämpa för livet, det finns mycket där som väntar dig. Det är bara svårt att se det goda när det är som värst och man bara längtar bort. Stor kram vännen!

2011-08-10 @ 10:27:24
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0