Avboka

Skickade ett meil till min psykolog i söndags kväll för lite rapport över helgen som hon bett om. Men har inte hört något från henne. Konstigt hon brukar alltid iaf bekräfta att hon fått det. Bara hon inte är sjuk och att jag inte kan träffa henne på torsdag.

Kan inte förstå att det bara är tisdag, varje dag känns så jäkla lång och slitsamt både fysiskt men ffa mentalt. Önskar denna vecka vore över redan, vet inte hur jag ska orka dessutom vill jag vara ledig så att jag kan få förverkliga mina fantasier om matorgierna. Blev ju inte i helgen och kanske inte blir av alls man kan ju alltid hoppas men just nu vill jag inget hellre.

I helgen är det tänkt att jag ska till Götet för att träffa en kille jag haft lite kontakt med. Hade det bara varit vi två och att vi hade haft en chans att lära känna varandra så hade det nog känts ok men nu är jag medbjuden på en jättestor gårdsfest med massor av folk, mat, dricka och dans. Gillar ju inte sådana stora tillställningar ens när det är med mina egna vänner och har panik över lördagen. Vet inte hur jag ska klara av det och vill bara avboka.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Spännande med sådan fest..! Men ja, jobbigt också... precis som du skriver! Jag har avbokat många fester under åren med äs. Har jättesvårt att slappna av och det tar på krafterna för man tänker och "spelar" så mycket (det är svårt att umgås på ett avslappnat sätt utan hjärnan jobbar hela tiden).



Men lika ofta får man faktiskt otroligt roligt på fester också, även om man är trött i flera dagar efteråt.. eller hur? Ibland är man glad att man inte tackade nej. Spännande med killen också:)



Kramar!

2011-08-16 @ 19:02:55
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0