Älskade Stilnoct

Gomorron.
Åh e så glad för mina Stilnoct får sova så gott på dem, visst vaknar med äcklig andedräkt och torr som sandpapper i mun men det är det värt för en god natts sömn. Känner mig inte heller särskilt "bakis" av dem heller.

Jobbigt att äta min frukostgröt idag, växer bara i munnen. Jag som alltid älskat frukoststunden just för att den ofta varit ångestfri och ffa god. Har minskat ner portionen på sistone men idag var det jobbigt bara att få ner det.

Väntar på att en kompis med vovve ska komma hit så ska vi ge oss ut i skogen och promenera och äta lunch, eller så äter vi när vi kommer hem.
För en gång skull hoppas jag att de mörka molnen INTE släpper sitt regn iaf inte när vi ska ut i skogen.

Känner mig ganska håglös och likgiltlig idag, låg och med magen full med havregrynsgröt, blåbär och proviva

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du har en trevlig dag!



Tror du det är "svårt" att få stilnoct utskrivet..? Vilka sömnproblem är det mest användbart för?



Kramar<3

2011-08-14 @ 12:28:43
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: My

Hoppas du haft en bra dag i skogen, utan regn. Kram på dig!

2011-08-14 @ 17:34:06
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jenny: det är svårare att få stilnoct än typ atarax för det finns risk att man blir beroende och att den tappar i effekt, men små förpackningar att ta till när man har extra svårt att somna kan nog gå att få relativt lätt från psykiatriker iaf. Den hjälper mest mot insomningssvårigheter, typ propavan är nog bättre om man har problem med att man vaknar snarare, även om den säkert hjälper lite mot det också. Jag har tagit då och då, för ett tag sen lite oftare men märkte då att jag fick sämre effekt så nu försöker jag ta typ atarax istället när jag känner att jag ofta behöver nåt. Men det är säkert individuellt hur man reagerar.

2011-08-14 @ 21:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0