inte på humör alls

Usch inte på humör alls idag. Sovit dåligt med massor av drömmar och vakenhet och sen ringde de från psyk imorse för att berätta att min psykolog är sjuk så jag kan inte träffa henne idag. Skit också hade verkligen velat träffa henne idag. Kände riktigt hur sur och grinig jag blev av beskedet.
Skulle vilja ta en tablett och bara somna ifrån denna dag men ska iväg och byta däck och sedan blir det till att jobba kväll.
Det är väl märkligt att jag kan känna mig sur och besviken på någon som blivit sjuk, det kan ju inte hon hjälpa men jag hade verkligen behövt prata med henne idag.
Hoppas ni får en fin dag, kram

Kommentarer
Postat av: Anni

Det är inte konstigt att du blev besviken, du behövde ju verkligen prata med någon. Att den personen inte kan hjälpa att hon blev sjuk är en annan sak.

Hoppas det känns lite bättre nu.

Kram

2011-04-08 @ 13:30:11
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0