fredagsmyyyys, eller?

Hade världens ångestattack imorse, på gränsen till panikångest kändes det som. Var inte säker alls om jag skulle kunna ta mig till jobb och funderade på vart jag skulle vända mig om det gick åt hvete.
Körde till jobb med ångesten stegrandes, läskigt med varje mötande bil då jag insåg hur lätt det hade varit. Som tur är har jag fortfarande en hel del förnuft kvar och tänkte i första hand på att jag hade vovven i bilen och på personen i den mötande bilen och mitt eget elände och önskan i andra hand.
Klarade av att ta mig till jobb och försökte gömma mig på lagret och rensa och städa i rask takt för att bli av med lite ånga. Trots några möten med chefen så minskade faktiskt ångesten vid lunch och jag körde till sjukgymnasten i ganska god form om än helt slut. Ingen rolig förmiddag alls.

Sen är det det här med maten för tillfället som inte funkar alls, kräks i stort sett varje kväll efter hets/överätning likaså ikväll. Hade önskat att jag inte satte mig i sitsen att jag hetsar eller överäter för då hade jag ju trol inte kräkts heller. Låter så enkelt men är så svårt.
Ska ta mig en sömntablett ikväll så jag får sova ordentligt inatt, sovit så jäkla dåligt den senaste 1-2 veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0