utbrott

Är så trött på att vara irriterad, negativ och trött hela tiden. Inte så att jag vill vara pigg och glad, kommer förresten knappt ihåg hur jag är det, nä skulle hellst vilja få totalt bryt och få ett utbrott och bara skrika och gorma och gå på. Slå sönder saker, slå på nått, svära, skrika. Barnsligt jag vet men bättre än denna sura, griniga, pessimistiska, konstant trötta jag. Vill inte ha mig, vill inte vara mig, vill inte ta hand om mig. Inget är kul, allt är irriterande och störande. Jag, omgivningen, allt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Kul att höra att nån tänker på mig =) Jag tycker så synd om dig att du ska må så dåligt =( Jag önskar jag kunde göra nått för dig. Jag tänker på dig o försöker skicka positiva tankar.

Många kramar

2010-09-28 @ 23:23:56
URL: http://bulimioffer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0