orkar inte med här och nu

Orkar inte med här och nu just nu, vill inget, orkar inget, tog evigheter att komma upp ur sängen idag och tog mycket kraft för att inte bara skita i idag och ligga kvar, ta en tablett och somna och sova bort hela dan men orkar inte visa mig svag gentemot jobb orkar inte komma på några bortförklaringar och lögner så tvingade mig upp och in i duschen. Har rensat upp lite i förfallet, ska försöka ta disken innan jag kör till jobb men känner mig som bedövad i hela kroppen. Stimm inombords men förlamad på ytan, svårt att få kroppen att röra sig.
Har förskt få lite ordning i kaoset bland alla papper och har för mig att jag när jag låg i sängen kom på flera saker som jag skulle kolla upp och fixa men kommer inte ihåg dem nu, hjärnan e flummig och trög.
Har lite planer för helgen och måste skriva ner dem så jag inte glömmer. Ska iväg och rida islandshäst imorn med jobb, ska pyssla i trägårn och plantera lite ljung i helgen, ska till teliabutik och fixa mitt alldeles för dyra mobilabbonemang, tre saker, inte så mkt med får anstränga mig för att komma ihåg.
Å ena sidan läskigt att känna sig så avtrubbad men samtidigt skönt för det tar bort fokuset på min äckliga kropp lite, orkar liksom inte.
Ha en skön torsdag, solen skiner ju idag kanske nån kan njuta av den.
kram

Kommentarer
Postat av: My

åh, rida islandshäst har jag alltid velat göra, men har ännu inte fått tummen ur. Du får berätta hur det gick?



Stor godmorgonkram och hoppas du mår lite bättre idag vännen!

2010-09-24 @ 06:27:37
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Lena

När jag har mycket ångest, så blir jag periodvis förvirrad o glömmer bort saker.. jag tror det är lite så hjärnan fungerar.. jag vet inte men jag tror det..=)

hoppas att du hade det mysigt på islandsturridningen..

Kram på dig

2010-09-24 @ 15:17:11
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0