Aa...lfabetet

AVSTÄNGD, ASMÄTT, AVUNDSJUK, AVSKYVÄRD!!!!!
annorlunda, aktiv

BITTER
bulimisjuk

CRACY
chanslös?

DESPERAT, DÖDSLÄNGTAN
deprimerad

ENSAM!!! EGOISTISK
ensam

FET, FUL, FINNIG
fylld av frågor

GASIG, GRUBBLARE
gett upp

HJÄLPLÖS
hjälp!!

INGENTING, IRRITERAD, IRRITERANDE
isolerad

JÄVLIGT TRÖTT PÅ MIG SJÄLV
just nu

KRÄKFÄRDIG, KRAVFYLLD, KONTROLLBEHOV
kärlekstörstande, kramgo

LÖGNARE, LAT
liten, ledsen

MATVRAK
mänsklig

NEGATIV, NOJJIG
noggran

ONÖDIG, OATTRAKTIV
osäker

PINSAM, PATETISK
psyksjuk

Q
q

RÖRIG
rädd

SJUK, SJÄLVISK
sjuk

TRÖTT, TRÖTT, TRÖTT, TRÖTTSAM
trött

UTBRÄND
utmattad

VILLRÅDIG
vilse

X
x

YNKLIG
y

Z
z

ÅNGEST!!!!!
ångestfylld

ÄCKLIG, ÄTSÖRD
ätstörd

ÖVERFLÖDIG
ömklig


Kommentarer
Postat av: Anni

Mitt i allt är du ju kreativ!

Jag kikar in på din blogg varje dag för att se hur det är med dig. Jag vet att du kommer att ta dig ur den här svackan. Du har ju gjort det förut, eller hur? Behöver du hjälp, så sök hjälp! Behöver du bara ta en paus, så gör det! Stanna hemma och klappa katten. Gör bara det du orkar och känner för.

Jag tror på dig. Jag ser bland kommentarerna att det finns många där ute som tror på dig. Du har fina vänner som tänker på dig.

Jag tänker inte säga att du ska ta nya tag, för det vill du inte höra. Men jag tänker säga att det kommer att bli bättre!

2010-09-09 @ 12:28:04
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0