lördagskväll

Att det ska vara så svårt att ta tag i saker. Hade hela dan till att städa och fixa men klarar det inte. Inte så att jag är lat(inte bara iaf) jag får riktig panik när jag börjar tänka på det och stänger helt av.
Pendlat mellan sängen och solstolen idag, så jag har iaf fått lite sol på mitt bleka nylla.

Varit på kalas för mamma ikväll, var trevligt, god mat men shit vad jobbigt det var när folk pratade och diskuterade och sa saker som jag inte kunde hålla med i. Höll mig mest tyst för så fort jag öppnade munnen så kändes det som om jag skrek varje ord jag sa och var jätteprovocerande. Nu var det inte så men det kändes så. Så jag förhöll mig ganska tyst och räknade minuterna tills jag kunde köra hem med gott samvete.
Hemma igen i min isolerade idyll med kise i sängen och kolsvart runtomkring.

Tänker inte tänka tanken ens om morgondagen. Ska endast fokusera på att sova nu och att det enda som verkligen är bestämt imorn är musikgudtjänst med kören.
natti natti

Kommentarer
Postat av: matilda

är också inne i en sån här period. depp. jobbigt att göra de minsta ting. känner en sån samhörighet när jag läser din blogg, fastän jag inte känner dig. men vi lämnar ju ut oss totalt i våra anoyma bloggar. jag vet inte hur det är med dig, men ingen jag känner irl vet så mkt som de som läser min blogg.



jag har massa frågor till dig, om du orkar... kanske kan maila? vore fint att prata med nån på samma "våglängd".



många kramar

2010-10-18 @ 21:42:36
URL: http://finnsdetenplatsformig.blogg.se/
Postat av: My

Nattis!

2010-10-19 @ 23:24:18
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0