lördagsförmiddag

Var trevligt igår, var och åt på en supertrevllig tapasresturang. När jag väl kom iväg kunde jag faktiskt till stor del förtränga alla nojjor, kände mig ganska ok, blev bra med kläderna.
Men det är precis som jag har trevligt för att jag gör något jag tycker är roligt som att ut och äta eller promenera sen vem jag gör det med är inte så noga, bara det känns rel lättsamt. Ska träffas om en stund igen ska ut i skogen och det ska bli skönt att ha lite dragkraft att ta sig ut. Men mer känner jag eg inte, längtar inte speciellt efter att träffa just honom även om det givetvis ska bli trevligt, inte nervös heller.
Får väl ta det som det kommer.
Känner mig dock lite stressad över att jag inte har läkartid förrän den 25e, skulle verkligen behöva det nu särskilt nu när jag försöker kanske träffa en man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0