Äta tills man är mätt??? vad är det?

Regnet bara fortsätter och fortsätter och det är kallt och ruggigt och jag njuuuter i stora drag :).
Om en stund blir det greys och sen sängen och sooooovmooorrrgon....
skulle vart och lämnat blod imorn men har lingonvecka med råge så avbokade det.
Har ju bara en enda lite sak som jag kanske ska/borde göra...ni vet vad...men just nu känns det som om det inte kommer bli av, har inga ord för nått, känner mig inte särskilt nere, känner inte mkt alls just nu men kanske att det lutar lite mer åt att det är lite bättre. Eller vad vet jag jag är proppfull med en massa skit och förtränger allt just nu förutom känslan av trötthet den bejakar jag och av någon konstig anledning njuter jag av det.

Såg förresten en dokumentär på svt innan om varför smala människor inte blir tjocka, mkt bra, se på svtplay. Kan fortfarande inte förstå att det är möjligt att det finns människor som inte tänker så mkt på mat och som inte kan äta mer när de känner sig mätta, lagom mätta.

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag håller tummarna att du ringer imorron =)

Många kramar

2010-10-27 @ 21:35:01
URL: http://bulimioffer.bloggplatsen.se
Postat av: Anni

Du vännen, kan vi inte göra en deal? Om jag ringer i morgon så ringer du.

Eftersom min behandlare är sjukskriven på obestämd tid och min sjukskrivning går ut på söndag måste jag försöka få en läkartid hos någon annan. Men jag vill verkligen inte ringa!

Jag vet att jag har sagt det förr, men det du skriver här på bloggen tyder på att du inte alls mår bra och skulle behöva få (bra!) hjälp för det. Tröttheten och att inte känna något är också sjukdomstecken.

Vad säger du?

2010-10-27 @ 22:13:15
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: idag

jag tänker jämnt på mat, hela tiden. så har det alltid varit - oavsett vikt och helt oberoende av hur allsidigt och regelbundet jag än äter. maten är som en jäkla drog för mig. det är så jobbigt. :(

2010-10-28 @ 12:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0