stopp i hjärnkontoret

Tack Anni och My.
Har varit mkt plugg idag, från ca 10 till för en liten stund sedan med lite pauser emellan. Men nu känns det som det bara inte går att läsa mer. Förstår inte det jag läser och måste läsa om, om och om igen just nu.
Högarna med böcker och häften är fortfarande jättehöga, hade hoppats på att hinna mer. Känns som det fortfarande är så mkt som hänger i luften och så mkt att kunna. Men jag kan bara göra så mycket jag kan, hoppas bara jag inte får total låsning av stressen i helgen (har hänt förr). Äter ju bort all stress och alla känslor för tillfället, äter tom bort känslan av äckel, bryr mig inte, bryr mig bara om latinska termer, fysiologi, anatomi etc etc.
Ska iaf passa en hund i helgen vilket känns jättekul. Då måste jag ut emellanåt och får dessutom sällskap på natten.
Nästa vecka är det dags för läkarbesöket, huga :( hoppas bara det kommer något gott ut av det.
Hade tänkt klippa mig imorn och lämna blod innan jobb kl 13, men får nog satsa på lite mer plugg.
Nu ska jag försöka göra en LAGOM portion med potatismos och fiskpinnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0