skamsen ligger jag till sängs

Hemma idag, varför då? Orkade bara inte komma upp ur sängen idag, orkade ingenting. Skylde på spänningshuvdvärk och att det nog berodde på att min vän är sjuk i cancer. Jag använder hellre min väns sjukdom än att säga att det är jag som inte mår bra. Varför? Sov några timmar och trodde sen att jag skulle köra till jobb, menm orkade inte, gick en härlig långrunda med fina vovven och trodde jag skulle köra till jobb, men orkade inte. Legat i sängen hela dan. Tittat på tv på internet och ätit kladdkaka. Äckligt. Har iaf bestämt mig för att åka till kören ikväll. Får jag det när jag varit hemma från jobb? Skäms... Vill egentligen bara krypa ner under täcket igen men ska iväg. Imorn blir det jobb, måste det bli jobb, hoppas det blir jobb, vill inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0