kunde ju varit jag istället

En av mina allra närmsta, om inte den närmsta, vänner har fått besked om att hon har bröstcancer :(. Hon e 44 år gammal bara, det är inte klokt. Så vansinnigt orättvist, klart ingen förtjänar cancer men de kunde ju varit jag istället.
Men hon kommer fixa det här, vi ska fixa det tillsammans. Operation är inbokad om 1,5 veckor och jag kommer göra allt jag kan för henne.
Vi ska ut i skogen imorn och njuta av livet.

Ikväll blir det dejt, bio trol, skönt att komma hemifrån. Känner mig bara inte så himla käck och glad idag mest trött och tom men han vet om situationen så han förstår nog.

Kommentarer
Postat av: Anni

Så orättvist! I sådana stunder känns ens egna problem rätt futtiga. Men visst kommer hon att fixa det! Och hon har den allra bästa vän i dig!

Lycka till på dejten, trots att jag förstår att du inte känner dig så munter.

2010-11-06 @ 17:40:05
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: My

Bröstcancer går att övervinna....det verkar som hon har en fin vän i dig. Hon är nog väldigt glad över att du finns där. Hoppas du kan njuta av kvällen och bion och allt kuligt trots allt.



Kram på dig!

2010-11-06 @ 19:41:21
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0