tipsrunda

Tack Anni för din kommentar.
Kisarna är fantastiska, älskar dem men de är ju trots allt mycket mer självständiga varelser som gör lite mer det som faller dem in. Men visst hjälper det att ha dem att mysa med, sen är de duktiga på att hjälpa tillmed maten, kommer gärna med små presenter i form av möss etc.
Vad det gäller den ev beundraren så vet jag inte, han verkar inte så intresserad precis, vi får väl se.

Har varit med en av mina bästa vänner och hennes pojke+2 kompisar på tipsrunda och fika i det gröna med en massa andra barnfamiljer. Helt underbart med alla dessa barn, men... så kommer sorgen över mig att jag inte själv har någon familj. Njuter av stunden där och då men kör därifrån mer ensam än innan.
Har en jvla pms idag så det späder säkert på dysterheten.
Hoppas ni har en skön ledig dag, idag regnar det ju inte iaf
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0