sovit gott inatt

Sovit gott inatt :) bara drömt bra drömmar dessutom. Vill göra nått idag, men vill samtidigt inte göra nått, stimm i kroppen men ingen ork att ta tag i nått. Har eg planer men har funderat hela morgonen på hur jag ska dra mig ur, har o andra sidan inte hört nått så blir kanske inget med tanke på vädret. Och då blir jag ju lite besviken... suck blir så trött på mig själv.
Älskar dock regnet som öser ner, skulle vilja ge mig ut i skogen men vill inte själv. Vet vad jag vill, jag vill se twillight-filmerna de är så härligt mörka, men de är utlånade så blir inte det heller. Gör allt för att inte titta in i köket där disken har exploderat efter de senaste dagarna. Ignore, ignore, ignore...

Kommentarer
Postat av: Lena

Måste kännas skönt att ha sovit gott.. sömn påverkar så himla mycket i måendet..

Ang min terapeut så är han väldigt bra på många sätt.. jag ska nog eg vara mer tacksam än vad jag är..

kram

2010-05-15 @ 13:14:07
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0