kunde gått riktigt illa

Ikväll kunde det gått riktigt åt helvete. Kom hem från jobb, helt slut och visste att jag skulle köra igen efter en timme. Under den timmen hetsade jag något jävulskt och slutade inte äta förrän jag var jättesen och fick slänga mig iväg i bilen. Allt stod mig upp i halsen och jag kände kväljningarna, funderade på att stanna längst vägen för att kräkas. Men tack vare att jag var sen så gjorde jag inte det, fasaden måste hållas framför allt... var i tid till att lyssna på min körs vårsångkväll och sakta men säkert försvann ångesten och njutningen av musiken kunde fylla mig istället. Kände mig givetvis äckligt mätt men åt inte av fikan och försökte ge mig själv cred för det istället. Så nu ligger jag i sängen, trött, äckligt mätt men utan behov av att kompensera. Skönt men kvällen har gett mig en förvarning och att jag är på gränsen just nu. Får slänga rostebrödet, smöret och osten imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0