ganska bra idag

Tog mig tillslut upp ur sängen och kollade till pållen som visade sig vara halt, ingen ridning mao. Körde till min fina vän och hjälpte henne slita ett skåp, var skönt att få jobba med kroppen och inte tänka så mkt. Grillade och åt massor av fantastiskt god mat. Var mysigt och positivt, somnade betydligt mer glad än jag vaknat på morgonen. Solen hade värmt upp både min kropp, min själ och mitt humör.
Idag var det upp tidigt för sång i kyrkan, kändes riktigt riktigt bra, fint och stämningsfullt.
Idag är solen borta och det är skiiitkallt och jag kan inte låta bli att njuta lite, visst hade nog kunnat njuta av solen idag också men behöver ta ett ryck här inne. Ingen som har en liten hustomte att låna ut? Tar alltid emot lite extra när man ska försöka rensa upp efter veckans förfall, blir liksom lite för mycket.
Men som sagt känns ändå ganska bra idag,
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0