Ångest

Fattar inte varför inte ångesten ger med sig. Vaknade för en timme sedan och det tog itne mer än några minuter innan jag känner hur ångesten börjar riva i mig. Vill bara somna om, funderade igen på att ta en atarax men då kommer hela dan gå i ett slumrigt mörker. Fattar att det handlar om jobb och min chef då det är tankar om henne och jobb som dyker upp precis innan ångesten börjar men måste jobba imorn vägrar att ha det så här. Känner mig å ena sidan fly förbannad men samtidigt så svag så att jag inte kan eller vågar göra nått. Vill bara vara hemma och sova men klarar inte av att vara hemma, kör kanske en runda till Väla och stimmar runt där en stund. Vill inte äta bort ångesten men vill det ändå, måste fly hemmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0