åhhhhh

Har egentligen massor som bubblar inombords men får inte ut det. Var hos psykiatriern igår, nr 3 på samma ställe! (obs, inte jag som velat ha olika, först slutade den ena och sen fick jag träffa en vikarie som nu inte är kvar,därav ytterligare en ny), och det gick åt skogen hon fick mig att må pyton. Blev irriterad på hennes arrogans och taskiga inställning samtidigt som hon gjorde mig fruktansvärt osäker och ledsen. Ska inte träffa henne igen!!! Har dessutom avslutat kontakten med min psykolog och ska få träffa en annan kbt-terapeut, kanske vi klickar bättre. Men ska jag lyssna på psykiatrikern så är jag ett hopplöst fall som tar upp deras tid i onödan. Ska även trappa ner och sluta med sertralinet, skönt, har ju inte märkt någon större effekt.
Känner mig fortfarande ytlig och avstängd och så j-vla trött.
Får väl snart masa mig ur sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0