Mitt fel?

För att återkoppla till mitt tidigare inlägg om att det är mitt fel så kändes det inte bra när jag skrev det, efteråt och ju mer jag har tänkt på det så är itne det jobbiga att jag tycker att det är mitt fel utan att jag inte vet vad som är mitt fel. Är det pga mig och mitt sätt som jag och min chef inte funkar, är det pga mig som jag känner mig missförstådd oftast, är det pga mig som jag inte mår bättre trots terapier och mediciner? Och varför är det så? Varför kan jag inte känna inom mig vad som är rätt och fel utan måste ifrågasätta varje liten känsla, tanke, reaktion som jag själv har och som andra har?

Såg andra delen på svt idag om sluten avdelning. Är jag för fokuserad på allt som har med sjukdomar och sjukvård att göra och då kanske ffa inom psykiatrin? Är jag egentligen inbillnings"sjuk"? Skapar jag själv mina monster och gör dem ännu värre med den information som jag hittar? Identifierar mig med och avundas, hur sjukt det än låter, dem som jag läser om och ser på tv.

Vem e JAG? vem e jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0