...

Fått en invite till Voddler, kanon tyckte jag då jag älskar film och såg fram emot massor av härlig film att titta på. Trodde det funderade som med Spotify att man kan se allt men med el utan reklam. Men så är det tydligen inte. De bra filmerna kostar pengar :( och då förlorar det hela syftet för mig. Suck.
......
en stund senare
......
amen vad fan, min vovve släppte jag ut för att kvällskissa för över en timme sedan och han är puts väck!!! Har varit ute och letat och ropat utan resultat. Ont i magen och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Är kolsvart ute och jag har verkligen ingen aning om vart han kan ha gått har kollat alla hans "ställen". Han är ju gammal och skröpplig och har varken täcke eller reflex på sig. Han skulle ju bara ut och kissa, låter kanske oansvarigt att bara släppa ut honom vind för våg men bor på gård med skog.....Åh, kan ju inte sova men kan heller inte ge mig ut i skogen. Han har varit borta i över en timme nu och det är verligen inte likt honom, eller iaf inte nu på äldre dar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0