suck

Åh vad jag hatar att äta. Det triggar igång mig så in i bomben, ffa på kvällen. Har ätit middag för 1 timme sedan och ångesten härjar vilt i kroppen, vill bara äta äta äta äta äta äta äta äta äta ä t a.
Älskar ju mat egentligen och middagen var supergod; nypotatis, kokt lax och spenat sen efteråt en bit vattenmelon. Tuggat tuggummi frenetisktmen vill bara ha mer mer mer. Ätit en liten skål yoghurt men vill ha mer mer mer. Vill inte förstöra min braiga helg, har ju varit duktig och idag både tränat och städat. Borde känna mig nöjd och belåten men inga sådana känslor infinner sig alls.
Vill bara skita i allt och förstöra allt, bryr mig inte vill bara äta äta äta
Suck

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag vill inte anklaga dig nu.. men tugga tuggummi, jag inser att det fyller en funktion att tugga det.. Men samtidigt så när du tuggar just tuggummi så tror kroppen att det ska komma ner mat i magen så kanske det blir så att man triggar mer om man tuggar tuggumi om man tuggar det när man känner att man bara vill äta äta äta.. vet inte om det är så.. men det är en teori iaf... du är duktig som kämpar på.. du kommer klara detta.. kram

2010-06-21 @ 08:46:20
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Jenny

Åh fy fasiken vilken jobbig känsla det är!! Man tycker man gjort allt helt rätt, precis som man ska, allt enligt alla regler för att bekämpa äs. Men ÄNDÅ kan inte suget släppa! Fruktansvärt jobbigt. och man vet liksom inte vad man ska göra istället. För att dämpa den där "hungern"... kramar!!

2010-06-22 @ 20:24:20
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: Moi

Totally know what you mean! <3

2010-07-02 @ 17:03:13
URL: http://mademoiselledecadent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0