söndag kväll

Så var det söndag kväll igen och jag har redan kurat ihop mig i sängen, tänkte se ett avsnitt av Lost på datorn och läsa lite. Tänk så mycket denna säng får uppleva vad det gäller känslor, faktiskt de allra flesta. Mkt ångest givetvis men även en hel del njutning ... mest i form av goda böcker då ;)

Har varit ute på skön promenad i skogen med grannes hund, var så härligt att andas lite luft, har annars mest huserat inne idag då det är ganska skitkallt ute. Även om jag inte har nått emot kyla och regn så hade det faktiskt varit lite skönt med sol iaf denna helgen då jag mått ganska bra och hade kunnat njuta av solen och värmen.
Sen har jag, kryss i taket, tagit fram min dammiga pilatesboll och pumpat upp den och tom kört lite övningar på den. Men shit vad snabbt kroppen tappar muskler, det var jobbigt, men sköööönt.

Vill bara fortsätta i samma positiva braiga anda och inte tänka på hur andningen sitter högt högt upp i kroppen och att det känns som jag stänger av eller snarare har tryckt på paus och att när som helst kommer playknappen tryckas in och då är det inte så bra längre. Men försöker att inte tänka utan bara fortsätta andas och försöka och njuta av stunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0