Solen skiner =)

solen skiner och jag kan äntligen njuta av den =). Fortfarande rejält förkyld men febern är borta. Jobbade igår vilket nog kanske inte var så himla smart med det var ju bara halvdag så det gick. Däremot gjorde jag misstaget att väga mig. Fy fan vad tråkiga siffror nu måste det hända nått. Blir jag bara frisk så ska det ut och stavas (om handleden tillåter) och dra fram min dammiga pilatesboll, yogamatta och gummiband. Ska nog fråga om jag får låna grannens hund lite oxå så jag kommer ut i skogen igen.

Idag hägrar loppis och ikväll SATC 2 med bästa vännerna. Blir till att proppa mig full med piller så att jag inte hostar sönder hela upplevelsen... Nån som sett den?

Nu får jag kravla mig ur sängen och sätta mig i trägårn och äta lite frulle.
Ha en skön lördag i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0