jobbansökan

Igår kväll när jag återigen inte kunde sova så skrev jag ner en massa om vad jag vill få ut av en arbetsplats och det blev som en jobbansökan, så skönt det var att fått det samlat och nerskrivet och där jag kan fyllla på mer när jag kommer på nått. Sen när det är dags att söka nytt jobb är det bara att sammanställa och skicka iväg =).

Ska till farbor doktorn imorn med min handled, vill få en ordentlig koll och inte bara ny kortisonspruta och tänkte samtidigt be dem kolla min hals så jag inte har nån rälig bakterie som gör att jag inte blir av med skiten.

Gillar att ta tag i saker, gör mig mindre ångestfylld och mer i kontroll.

Kommentarer
Postat av: My

Sv: "Behovsmedicin" är ångestlindrande tabletter som jag bara tar vid tillfällen då jag känner stark oro och ångest helt enkelt. Men eftersom jag vill äta så lite medicin som möjligt tror jag ibland att jag hoppar över dem när jag egentligen behöver ta dem. Svår balansgång det där med medicinering.



Ja visst är det skönt att få saker gjorda. Det är bara stressande att ha saker hängande över sig. Speciellt en sådan sak som en jobbansökan, men nu är den färdig. Hoppas du hittar ngt spännande arbeta att söka snart. Håller tummarna för det:)



2010-06-03 @ 06:08:00
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0