jahapp

dum dum dum dum duktig duktig dum dum dum.....

varit mycket på jobb idag och trots att jag ändå sovit ganska ok inatt så har jag kännt mig trött och sliten och lite yr. Men med en man kort fanns det inte så mkt tid att känna efter det var bara att jobba på.
Ffa em var tuff men varje sekund jag fick över gick till att fantisera om och känna efter vad jag skulle äta ikväll. Ville eg inte och var eg inte så sugen men tröttheten tog över och äs tog kontrollen. Inget var gott av det jag åt och det enda jag tänkte på var att jag var besviken på mig själv som inte köpt annat. inte besviken över att jag hetsade, nej besviken för att jag inte köpt nått som jag just då i den stunden ville ha. Helt sjukt.
Resten av kvällen har gått åt till att ladda inför toan, nej inte denna reklampausen jag tar nästa osv.... Visste hur det skulle sluta och ville absolut inte att det skulle sluta annorlunda.
Därav dum dum dum men duktig duktig duktig. För så känns det just nu. Den mesta av skiten är borta och jag har gjort situps tills magen värker. Jag känner mig lätt och imorn är en ny dag då ska jag bara äta nyttigt och träna massor (läses med viss ironi).

Nu har det gått en stund så nu kan jag nog borsta tänderna...

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Okej. Jag har inte ens fyllt 19 och har haft äs i 7 år, lite sjukt egentligen. Får du någon hjälp?

Kram.

2010-06-15 @ 15:52:30
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0