Tack

Tack söta snälla ni för era kommentarer, gör mig så mkt starkare.
Fan vad jag hatar det här just nu är såååå medveten om allt jag stoppar i mig och ångest över minsta lilla extra. Vet ju att det är så dumt men kan inte mota bort de jobbiga tankarna och känslorna. Känner mig så äckligt fet och äcklar mig över det jag tillåter mig att äta. Oavsett vad jag än äter just nu så är det för mycket och jag kan riktigt se hur magen väller över.
Gör dock inget äckligt åt det men känner mig inte fin. Vill så gärna känna mig fin och intalar mig själv när jag är med R att jag är fin men minsta lilla jag ser mig i en ruta eller spegel så rasar jag inuti.
Sen gillar jag inte mitt sett med R, skyddar mig själv genom att vara rapp i käften, korrekt i allt och kan säkert uppfattas som kaxig. Är ju inte sån, visst lite till viss del men inte till störst del. Gör det bara för att skydda mig själv och inte låta honom komma nära. Och så fort jag kommer hem så kommer känslorna över mig och jag vill bara krypa upp i hans famn och gråta men inte att jag visar det inför honom eller ens säger nått. Vet ju inte än vad jag känner riktigt med honom men hoppas att det kan leda till nått mysigt.

Imorn ska jag och bästa vännerna med barn till Liseberg hela dan. Ska verkligen försöka koppla bort allt jobbigt och bara njuta. Det värsta med imorn är att jag itne kommer få med ngn träning, knappt nått idag heller men ska göra lite fler situps nu så känns det kanske bättre.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0