sysselsättning/flykt

Hållt mig sysselsatt idag, städat iordning här hemma sen cykling till sjön för sol och bad (i och för sig mest moln men det var varmt iaf), simmade till andra bryggan och tillbaka, åt 2 mackor med avocado, kalkon och lite räkost, cyklade hem, på med ridkläderna, cykla till hästen, rida, cykla hem, kokade rabarberkräm, stekte blodpudding som jag nu ätit och ska smaka på krämen som svalnat lite. Tror ni kanske att jag försöker hålla mig borta från alla jobbiga tankar och känslor kanske? Kanske, men oavsett så har jag haft en härlig dag och ikväll hägrar Eclipse på bio. Längtar kanske att jag tom kan unna mig nån liten godisbit en klubba eller nått. Imorn kommer R hit och ska ta med mig på nått jag itne får reda på, spännande :)
Kram

Kommentarer
Postat av: My

JAAAA, du ska äta klubba eller ngt annat mumsigt. Smågodis är nog min favorit på bion.



Hoppas du får en lika bra kväll som dagen verkar varit.



Kram!

2010-07-08 @ 20:03:33
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0